fredag 4 januari 2013

                   TAIFBLOGGEN

Vi spelar i morgon vi spelar derby match mot Troja på hemma plan i Nelson garden aréna vi tycker alltid det är kuuuuuul och slå Troja jag har fyllt flaskorna och fixat en ny flaska till jake det blev en blå ha ha vi hat ju  svarta flaskor  annars och samt har jag hängt upp tröjorna på våra platser i omklädningsrummet jag tror vi bara har två spelare som inte ska vara med oss och lira i morgon det är nr.24 Tomas Larsson huvd skada på han tror jag och nr .32 Robin olsson inte ´me heller han är magsjuk tydligen  blev han det mot Almtuna borta matchen i går jag vet inte? så vi har alltså jobbat ihop jag och min  matrialar koléga H F,
Jag bestämde om  vi skulle spela med grönt eller vitt Håkan frågade mig vilka tröjor ska vi köra med tycker du André? sa han grönt kör vi med så kan Troja ha vitt,  sa jag ,vi hälsar våra gäster If Troja Ljungby välkoma och detsamma gäller domartrion och  publiken välkomna och Grönabrigaden! hjärtligt vökomna hit, kl 16.00 börjar vi derbyt i morgon,
Nr.47 Zacke ska stå i mål i morgon.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida