onsdag 23 januari 2013

                 TAIFBLOGGEN

Vi vann i går hemma mot Västerås vi tog bonuspåängen med 2-1 öt nr.81 Filip Owesson satte segermålet och nr.11 Jonarthan Tolander fick pris av våra matchvärdar Tingsryds Autoverkstad!!!!!!!!!!! och efter matchen filmade pappa oss och mig inne i  omklädningsrummet vi sjöng vår segersång knallen i Dackehallen!!!!!!!!! jag har som tradition i omklädnigsrummet på hemmamatcherna att jag tar segertalet det gör jag på borta matcherna också bl.a när vi va uppe i Stockholm och vann med 3-5 mot Djurgården,
Och i segertalet i gårkväll sa jag okej boys det va skönt med 2 poämg det ska va 3 tycker ja men??? vi vann i allafall synd bara att Owesson va dålig sa ja men jag bara skojade med honom lite han satte ju segermålet i sudden åt oss!!! ja sa vi hurrar för segern Hipp hipp!!!!!!!! hurra hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida