söndag 17 februari 2013

                  TAiFBLOGGEN

Söndag den 25 mars 2012
Var det match mellan vårat J 20 lag
Och Örebro tror jag vi vann jag tror resulltaten slöt 6-1 kommer inte riktigt ihåg det var då Johan Dånge va med Taif J 20 han hade nr 22 och va Assisterande capten om jag tror rätt om vi kollar lite på den matchen så körde ja ner och ställde mig i båset och när slutsingnalen jöd så började jag och johan kramas för vi stod samtidigt brevid varran i båset då!! den här matchen betyde mycket den betyde bl.a att när vi vann den så stannade vi kvar i Super-Elit nästa året 2013 menar jag!!! vi firade i omklädningsrummet och ja tog segertalet den kung ja är redan i dag!!!! vi firade med champanj och drack derekt ur flaskan gjorde vi dom och jag b.la sedan den nästa säsogen stack Johan och började spela där i det div.1 laget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida