söndag 13 oktober 2013

                  TAIFBLOGGEN

I dag började vi bra som tusan i matchen !!!!!!!!!!! vi tog ledingen 1 -0,
2 - 0   3 - 0,  4 - 0, och   5 - 0
sedan innan vi tog slut på 2 a perioden så fick dom in  sitt första mål så resultatet stod 5 - 1 när vi sedan gick ut i period 3  dom tod inte en timeout på hela matchen trotts att dom släppte in 5 mål till oss då. jag såg en handske ligga på isen vid sargkanten då skrek ja på domaren jag skrek ööööööyi och jag pekade tamtidigt på vad handsken log då tog linjermanen den Sandstädt va huvedommare i vår match igen nu har han dömt 2 av hemma matcher som vi har spelat och en borta match i kristianstad också, i dag efter matchen så ropade klacken ut oss på isen men jag hann inte vara med och tacka klacken för ja var sisst ut på isen av alla, men jag åkte ut och dansade för klacken i stället!! välkomna till nästa hemmamatch som  vi spelar på Söndag 20 Oktober kl 16:00 mot Nittorp.



Vi syns där !!!!!!!!! .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida