torsdag 5 december 2013

                  TAIFBLOGGEN

Seeeger i går för oss med 1-4 mot
Kristianstad på bortaplan. numer 36 Viktor Ragnervall stod i mål i går
jag stod med klacken. framför dom på läktaren stod  Oscar Holst och Filip Owesson också. dom va skadade i går så dom spelade inte men på uppvärmningen tror jag att Filip fick kliva av. det fick också vår kapten robin olsson göra jag tror att det var ljumsken på honom som skadades. i matchen tog vi ledningen med 1-0, 2-0,
1-2, 1-3, och 1-4 som blev vårat slutresulltat i matchen. det va nära att vi gjorde 1-5 för ja hade tippat 1-5 men vi vann i allafall det är det viktigaste.
Jag skrek några hejaramsor med klacken först skrek ja Ge mig ett T!
Och sedan så skrek ja en ramsa till så här skrek ja -kom igen nu allihopa upp med händera upp med händerna då!! allihopa ! Allihopa, sedan skrek jag Tingsryd!!!!!!! och alla vi skrek Tingsryd ! Tingdryd !  Tingsryd ! Tingsryd ! Tingsryd!
Sedan gick vi in i omklädningsrummet och sjöng segersången det finns inte mer Vi vann det är det viktigaste,
det är det ända som räcknas det är det ända.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida