torsdag 19 december 2013

                   TAIFBLOGGEN

Jaaa!!!! vi vann igår med 4-0 hemma mot Kallinge dom sköt 2 gånger i mål när doman hade blåst men då som tur va så blev deras mål bort dömda för det va inte mål, 1-0 , 2-0 3-0,  och 4-0
i matchen blev det jag tog sedan så  stod vi i omklädningsrummet och jag tog segertalet och sedan sköng vi segersången!! sedan åkte vi ut på isen och tackade klacken det va lite brottom ut för dom andra väntade ju så klart på mig så åkte ja och Linus ut sist sedan så stod vi där och ja täknade att klacken skulle vara lite tysta för sen skrek  jag en ramsa
Ge mig ett T!  skrek ja sen så började vi med vågen och fira med fansen !
vi i Tingsryds aif öndskar alla en god jul och ett gott nytt år !
så ses vi sen när vi drar igång allettan !.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida