tisdag 23 juni 2015

Studenten 2014,

Mitt O beskrivliga minne från Studenten
4 Juni !!!! på morgonen
  var det  också helt underbart vi stack  först ner och firade lite på 
Tingsryd Camping med bärs såklart 
och lite mackor för vi va på Champange frukost där nere Linus va såklart med mig hela dagen och sedan  gick vi till kyrkan sedan gick  vi  till
Wasaskolan och där drack vi lite Cider
och käkade lite också
sen gick jag in till mitt gamla klassrum
och där hängde dom på oss
Blommor på mig och Ragnar sedan
så drack vi lite cider igen
och sedan tog Peter K ett kort på
mig och Ragnar sedan blev klockan äntligen  16 : 00 för då va det också äntligen dags och för oss och springa ut
och vi stod såklart länge där uppe på cenen  och tog emot allas jubel dom som stod nedanför oss menar jag sedan så gick jag ner till min familj och kompisar och till alla som va där och firade mig
och direkt när jag såg min familj så började jag gråta !!!!! det va glädjetårarna som kom  då    och vi kramades och jag såg mitt Plakat
sedan gick vi ner till Cabben som jag och Ragnar åkte  i  och jag satt där med solbrillor på  mig och höll  i mitt plakat
och  studentmössan bak och fram 
 sedan åkte jag hem till Renvägen där jag borde förut innan jag flyttade till lägenhet här i Tingsryd  jag kom hit

den  1 Oktober  2014

men  då när jag kom hem till Rengen på min student fest  så
stod givet vis biran på bordet
och jag höll ett studental som jag hade skrivit ut på en lapp på min dator
  och sedan lite senare på kvällen eller
på natten  då menar jag så satt  vi och spelade hög musik på vår altan och
jag gick inte och la mig förens på Morgonen  vid 6 tiden 


tack så mycket till alla
ni  som  kom till mig  idag

och   tack till alla  ni som  kom hit till skolan och grattade mig stort tack till min familj och   mina hockey vänner ! tack !!!!!
jag älskar  er! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  jag tänkte direkt när jag
 stod på cenen jag vet att mina lagkompisar och familjen står där
 och så sa jag till mig skälv vänta på mig där nere jag kommer snart.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida