tisdag 22 september 2015

                   TAIFBLOGGEN


Vi   klarade och köra över Serierledarna
 Mora  igår kväll  med  5 - 1 hemma  !!!!! 
 Jake  i Mora tröjan fick sitta 2 min
 i det andra utvisningsbåset
  och Björka  gjorde  mål 
 och efter  matchen så körde jag som vanligt ner för och fira seger med mina
 Taif-Vänner !!!!!!!!!!  och som vanligt
 så höll jag i segertalet Vi har det som en tradition  där inne att det är jag
 som snackar och det är jag som också
 är  materialarkungen här för det brukar grabbarna säga att jag är det bästa materialaren  hela Tingsryds AIF!!!!!!!!!
  Välkomna tillbaks Torsdagen 24 / 9
    då gästar  Leksand
 Nelson Garden  Arena !!!!!!!!
  Vi tackar domartrion
 Vi tackar lagen
 Vi tackar  våra Funktionärer.   : )
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida