torsdag 12 november 2015

                    TAIFBLOGGEN


J 18  hemmamatch ikväll Linköping,
  Kommer  på besök 
 Uppvärmning på isen startar  18 : 20
 och  matchstart  19 : 00
 jag  tippar   3 -   2
 och jag står  över matchen
 ikväll  jag orkar inte stå i båset
 ikväll  ja vill inte jag fixar inte  det 
 jag tänkte att jag skulle hoppa
över en hemmamatch nu  :  )
 
   så  Viktor den  andra materialaren
 för  sköta  dörren istället för mig
 i början på match och alla
3 perioder när dom börjar
 men jag har lovat dom¨
 och va med  på nästa hemmamatch !
 vi hälsar  gästerna Linköping
 domartrion och publiken Välkomna  
 till  Nelson Garden Arena
 om det kommer någon sådan publik
 till  Nelson Garden  Arena  ikväll.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida