söndag 15 november 2015

                 TAIFBLOGGEN


Jeeeeeeeeeees !   Vi ligger,
 Fotfarande kvar på  1 platsen
 i Tabellen  !!  efter  att Vi vann
 mot  Almtuna  idag !  matchen slutade
    3 -   2   och  när Vi  gick in i omklädningsrum  så skrek  jag
 Facking gaime  boys !
 det betyder  jävla bra match grabbar
    sedan  så  blev det dags äntligen
 idag  så ropade  klacken 
 Tingsryd  på  isen !!! då
åkte  Vi  ut  och jag skrek
 hela  klacken  är  ni  klara ? !!
 sen skrek ja  här är Serierledarna
 från   Tingsryd !!!!!!!!  :  )
   och  Robin  sa  till mig
 Vi hörs då  kungen  och åkte en  bit
 ifrån  mig  ha ha men han lurade  mig
 visste  jag  : ) 
 sen  gick vi in och sjöng
 våran traditions edliga  Segersång !!!!!
    :  )
Vi tackar  för  ikväll
 Kör  försiktigt  hem
 välkomna  tillbaks   Fredagen den  20
  November.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida