onsdag 16 december 2015

              TAIFBLOGGEN


Vi fick  stryk  igår,
 Borta  mot Björklöven
och  dom  vann   matchen
 slutade  4 -  2
 jag satt här hemma hos mig
 i min lägenhet med
  farsan och 2  polare 
och min  kusin Alex
 vi  kollade på period  2
och period  3
 för  vi missade period 1
 för under den 1 : a perioden
 så  va jag och spelade på
 Amb  med mitt  Rockband
 Wasarock
 och dom som va där och kollade
på mig  va min syrra
och mina 2 polare Emanuel  M
 och  Henrik  Bengtsson och
 farfar  och farmor  och min assistent Arto Metinen
 och  mormor  och morfar
 och en familj plus våra kompisar
 till  familjen va också
 där och  kollade
  Marita och  Jens heter dom
 och deras  dotter
 som jag  älskar  och hon heter
  Hanna 
och när jag  kom ner
från trummorna
 så stod alla dom där och kramade mig
 och sa att ja hade varit duktig
 och  Hanna  kom fram till mig
 och hon och ja gav varandra
 en  puss och vi kramades
också  så sa hon va duktig
 du  va min älskling
 du är  bäst  André !   : )
 ja älskar dig sa hon och då
 givetvis  så  sa jag detsamma
 och  innan vi spelade
med bandet så
 satt  Hanna nere i publiken
 och jag stod på cenen
och Hanna ropade upp till mig
 såhär  lycka  till älskling
 och tog jag mig på hjärtat
 och kände att det blev varmt
i  mitt hjärta när  Hanna
  ropade så till mig. !!!!!!!!!!!!!! : )
 
   

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida