onsdag 24 augusti 2016

24/8       TAIFBLOGGEN





Returmöte mot Troja inför,
 Kvällens match mot Ljungby laget
 fast ikväll möts vi här hemma
på våra hemma-arena
Nelson Garden Arena   alltså
jag tippar  6 - 1 till oss
 och jag tror att zajac sätter 2 mål
 81 Owe sätter 1 mål
och Nicke sätter  1 mål
 80 Holst  sätter 2 mål
 9 Måns sätter  1 mål
 och 92 Daniel Norbe sätter 1 mål
 då är  vi uppe  i 6 mål i så fall
 men annars så bryr jag inte om
 vilka som sätter våra mål
 för jag vill bara att   vi  ska  vinna
men målskyttar kan ja alltid tro på
jag vet inte vem som vi ställer
i  vårat mål ikväll

Saknas i vårat lag ikväll,
 Gör Nr 28 Jacob  Dahlström : (

Vi hälsar våra gäster,
IF Troja-Ljungby välkomna
och detsamma gäller naturligtvis
också Domartrion
hjärtligt välkomna hit
och publiken och hjärtligt
välkomna hit till Nelson Garden Arena!!!

Matchstart  som vanligt  19 : 00


Vi  syns  där. !!!!!!!!!  : )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida