torsdag 1 december 2016

1/12    TAIFBLOGGEN





Vi fick stryk igår 1 - 2  ÖT,

 Hemma  mot  Pantern

men det va ändå en lycklig
 dag för  mig Materialaren
 i TAIF André  Gustafsson
 för dom ropade upp mig
och  Owesson i micken från isen
i period 1     i  1 pausen

dom sa att Filip fyller 25 År idag,
 och vi har också en viktig
 del och det han som sitter
på hyllan sa dom
 och det är Andre  Gustafsson       22 år

dom sa också vi utbrister ett fyrfalligt,
 Leve  för dessa hjältarna dom lever
 hipp  hipp  hurra hurra   hurra
 och då kände  jag ju såklart
att  detta är  min och Owes  dag
 Owes 25 års dag och min
 22 års-dag  va det
 sen fick  jag  helt skälv sjunga
och skrika med mina kompisar
 från  våran fantastiska klack
för  vi  är  Gröna Brigaden
 dom började med och skrika
 André   André  ge  oss en sång
 André   André  ge  oss  en sång
 då skrek jag älska älska Tigrana
 då fotsatte  vi tillsammans
 älska älska tigrarna
 hata hata  Tomtarna
 stolthet hjärta tradition
 finns  inte  i Lakerdom  : )

men vi fick i alla fall 1 pinne,
 Igår

Nästa  Hemmamatch,
 Spelas Fredagen den   2/12,
 19 : 00 mot  AIK  och det kommer bli en rolig Fredaglväll
för imorgon  är det  äntligen
 också dags för oss
 och vara med om en
häftig grej  vi ska nämligen hissa
 Tröja Nr 10 i taket
 Kung Kung  Åkesons Tröja
 Anders
 Kung kung kung  Åkesson !!!!!!!!!!!!
 kung kung kung   Åkesson !!!!!!!!!!!!!
 Kung  kung  kung   Åkesson !!!!!!!!!!!!
 Kung  kung kung   Åkesson !!!!!!!!!!!!
Kung  kung  kung  Åkesson !!!!!!!!!!!!!
 kung  kung  kung  Åkesson !!!!!!!!!!!!
                  10.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida