onsdag 22 februari 2017

22/2      TAIFBLOGGEN





J 20 vann stort igår,

 Mot  Skövde  med 9 - 2
 här hemma i Nelson Garden Arena
 
1 - 0  1 - 1  2 - 1  3 - 1  4 - 1  5 - 1
 6 - 1   7 - 1    8 - 1  9 - 1    9 - 2
 segeeeeer  för  J 20

och  sen   var det ett kul och skönt
 jubel och skrik inne i Omklädningsrummet
 vi ställde oss  och höll om varandra
 och  då sa  dom  jag  idag
 så  ger  vi segerhjälmen
 till en person som  har
 gjort bra matcher i båset under
 alla  hemmamatcher
 och  han har gjort en bra match
 i båset även ikväll
 och han är  en grym  materialare
  André   Gustafsson
 då  började fick hålla
 mitt  första segertal   i J 20
 denna  säsongen och jag sa typ att
 denna säsongen har varit bra
 sen sa  jag  skönt att  vi kunde
 slå  dom med  9 - 1
 och jag sa också
 att jag va stolt  i båset ikväll
 sen skrek jag
 zigge  zagge   zigge zagge
 hej hej hej zigge zagge zigge  zagge
  hej hej  hej  zigge  hej  zagge
 hej  zigge  zagge  zigge zagge
 hej  hej   hej
 sen drog jag igång segersången
 och jag    skrek Tigrarna !
 tigrarna tigrarna !  tigrarna !!
 tigrarna !   tigrarna
 tigrarna  å  tigrarna
 hej  hej  hej.!!!!!!!!!  : ) 
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida