torsdag 30 augusti 2018

30/8      TAIFBLOGGEN





 J 20  Vann igår,
 Här hemma  i Nelson Garden Arena
  med  3 - 2   mot  Oskarshamn

 1 - 0   2 - 0   2 - 1   2 - 2     3 - 2

 innan  matchen började
 när  vi satt i båset  
 så  skrek  vi   till varandra 
  kom igen nu kör  vi 
  och  captenen skrek 
  kom igen  André
  och några till skrek 
 till mig  kungen !!!!!!!!!!!!  : )
  och när  vi hade 
 kommit  ut i båset så klappade 
  jag om varje spelare 
  jag skrek kom igen nu för fan !!!!!
  nu  kör vi  !!!!!!!

 min kompis dömde matchen
 igår  jag kunde inte va med
 förra matchen han
  dömde för jag hade
 lite  ont  i halsen då
 så jag va hemma
  och igår  inför  uppvärmningen
  på  isen  så  fyllde jag alla
 flaskorna  i båset

 J 20 Nästa hemmamatch,
  Spelas Lördag 22 September
 
  14 : 00  då kommer Borås.  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida