torsdag 21 november 2019

21/11     TAIFBLOGGEN

Vi  vann derbyt igår,
 Mot KHK  med 3 - 2 efter straffar
 här hemma i Nelson Garden Arena
   vi  tyckte att Domaren
  va inget och ha vi tyckte han va dålig
  han  allt började med att
 han bara tog utvisningar på oss
  men dom fick utvisningar
  dom också sen och när jag såg
  deras första utvisning
  så vrålade jag rätt ut av glädje
  att dom fick också
 och inte bara   vi publiksiffran
  va häftig tycker jag 2033 personer
  kom för och kolla derbyt
  och innan jag kom in
 i omklädningsrummet
 så frågade dom på c more
 Magnus  va jag  va
 när jag inte kom in
 men sen kom jag in
 alla andra hade redan
  ställt sig och ringen när jag
 kom in och ställde mig vid Robin
  och det va målvakten
  Arvid  Söderblom
 som  började snacka
  sen stoppade vi honom
 för då va det jag skulle snacka
  och jag sa att det va skönt
 och slå Karlskrona
  för först slog vi dom
  borta med 0 - 4
  men denna gången
 körde vi över dom
 på hemmaplan
 det va också 81 Filip Owesson
  som avgjorde med en snygg straff
   
 Nästa Hemmamatch
  Spelas Fredagen
 den 22 November
   19 : 00   mot Almtuna.

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida