torsdag 27 februari 2020

27/2      TAIFBLOGGEN



Vi  vann derbyt igår  Onsdag,
 Här  hemma i Nelson Garden Arena
  mot  KHK   med  3 - 0

  och efter matchen jublade vi
  inne   i omklädningsrummet
  Tv va där  inne hos oss
 dom från C more  alltså
  och  jag  höll mitt och bara
 mitt  segertal  och vi sjöng
 segersången   knallen i Dackehallen
   sen åkte  vi ut på isen igen
 och  firade derbysegern
  min farmor och farfar  va kvar
 på läktaren och vi stog kvar i båset
  och snackade lite om matchen
  sen  gick jag in i omklädningsrummet
  och va där inne en stund och snackade
  med alla  sen gick jag ut
 och snackade med KHK:s center
 och  Lag captenen  Niklas     Johansson
 
 
  Välkomna  tillbaks
 Nästa  Hemmamatch
  Fredagen den  27 Februari
   19 : 00   mot  Almtuna.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida