söndag 4 juli 2021

4/7         






  Året  2018 va en tung period,


  För mig och min familj  

 för  vi va med en tråkig händelse 


  när  våran hund dog han hette Diesel 


 eller som vi kallade honom 

Diesel    Gustafsson   :  )

 och det va rätt tuff period för mig

 som  va Diesels  husse 


 vi  älskade varandra 


och   Diesel och jag hade en bra tid 

 tillsammans han blev alltid 

 glad  när  Diesel såg mig 

 så  sprang han fram till husse 

 och pussade mig och viftade 

 på  svansen och jag sa hej  gubben 

 och pussade  honom  


 men han kommer alltid vara kvar

 i våra  hjärtan   och jag älskade 

 honom  något så gudens 


 jag  kunde knappt tro att det

 va  sant  att  min hund är död  Diesel 


 det blir svårt och älska honom 

 nu när han inte finns hos mig längre 

men  jag  ska  försöka


Diesel  blev  15 år. 

 


  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida