onsdag 17 augusti 2022

17/8      TAIFBLOGGEN 





 J 20 vann första Hemmamatchen 

    

 Mot   Troja här i Nelson Arena 

 för denna säsongen 2022/2023


 här  i Nelson  Garden  Arena 


med  3 - 2  efter straffar 

och när straffarna väl började 

så va jag så jävla nervös 


och i pausen snackade jag 

 och Trojas  Materialare  lite 

 och han frågade  mig 

 om detta va första matchen igår 

 för denna säsongen  

 nej det är det inte sa jag 

 det  va bortamatch senast 

 mot Karlskoga som Karlskoga 

 vann med  8 - 3 


 då sa han att matchen igår 

 va deras första match  här 


 då sa jag okej  men 


 nästa  match spelas här 

 på Lördag mot Olofström  J 20


sen åker vi till Karlskrona 

och spelar borta 

 på  Tisdag 



 men igår för denna nya  Säsongen 

 fick jag samma plats 

 i omklädningsrummet  vid dörren alltså



  J 20 Nästa   Hemmamatch 

 Träningsmatch

 spelas  Lördagen 

den 20 Augusti


 13 : 00 då kommer Olofström

 J 20.  



 

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida