lördag 22 oktober 2022

22/10    TAIFBLOGGEN 





 J 20 vann idag denna Lördag,

 Borta  mot  KHK  med 1 - 4

 så det va en bra bussresa hem 

åter igen från Karlskrona 


 vi åkte vid 10 : 00 idag på morgonen 


jag öppnade bås dörren idag : )


 KHK tränarna hälsade oss

 välkomna när vi kom in i båset

man tar i hand som vanligt 

 sen efter så sa dom grattis till oss 

jag skötte bås dörren också 

 jag står ändå där vid bänken 

 och bås dörren  


 sen efter matchen i båset 

hällde jag ut vattnet ur flaskorna 

 och tömde påsarna 

 och slängde is  där man

 fyller flaskorna 

sen sjöng vi segersången 

och jag fick seger hjälmen 

 och höll ett litet segertal 

 i omklädningsrummet 

 sen käkade vi matlåda 

det va kött och potatis denna gången. 



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida