torsdag 16 maj 2024

16/5     Hockey VM 2024 






 Sverige  slog Kazakstan,

 Denna Torsdag med 3 - 1 

 1 - 0   2 - 0     3 - 0 

  3 - 1


 

  Nästa     Match 


 Spelas  Lördagen 

 den 18 Maj   12 : 20 

 Sverige         Lettland  

 På  Kanal  6. 


   

 



 Du gamla du fria 

 du fjäll höga  nord 

 du tysta du gläderika sköna 

 jag   hälsar  dig 

 vänaste land  upp  på   jord 

 din  sol  din  himmel  

 dina  ängder  gröna 

 din  sol  din  himmel 

 dina  ängder  gröna 

 du  tronar  på minnen 

 från  fornstora  dar 

 då  ärat  ditt namn 

 flög  över  jorden 

 jag  vet  att  du är 

och  du blir  va  du va 

 ja  jag  vill  leva  jag vill dö  i norden 

 ja  jag  vill  leva 

 jag  vill  dö  i norden 


 

 
  Nästa     Match

  Spelas  Torsdagen 

 den 16  Maj 



 Sverige            Kazakstan 

 16 :  20   På  Kanal 6.

 



 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida