onsdag 16 februari 2011

i måndags tog vi 2 poäng efter straffar .seger med 3-2 borta mot Västerås på Fredag efter plugget ska jag jobba med lite syslor uppe i hallen i omklädnings-rummet med Värmnings-tröjorna .jag hänger upp domm på platserna .och så fuller jag på sport-dryck .och sen så fyller jag flaskorna. när matchen är slut på fredag ska vi gå in i omklädnings-rummet och fira våra fredags- 3 poäng med seger-sång. knallen i Dackehallen. vi hälsar våra gäster Mora hjärtligt Välkomna till Dackehallen och Domar.treon .och Närturligt-vis Vi-Grönabigraden .nästa vecka .vecka 8 har vi Sport-Lov på Tisdag-kväll ska jag på party -Mullvardens kortids- boende har fixat någon fest där som jag är bjuden på .jag ska gå med Linus. och med Henke. och med Mackan. våran kommpis .och den 23 februari Spelar vi mot Oskarshamn i Dackehallen  .och efter machen ska jag sova hos Larry.

1 kommentarer:

Klockan 17 februari 2011 kl. 10:25 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vi hoppas att TAIF vinner hemma mot Mora på fredag 18/2. Matchen kommer inte att bli helt lätt. TAIF har ännu en chans att klara sig över
gränsen för att slippa kvala mot division 1 - lag. Jag tippar 4 - 2 till TAIF.
Det är inte helt omöjligt.

Mikael - lärare på Wasaskolan.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida