torsdag 28 mars 2013

              TAIFBLOGGEN

Skit vi fick stryk igår 3-0
Hemma i Nelson Garden Arena mot Piteå  jag hade nästan bestemt  mig för att sluta med hockey i Tingsryd och som matrialare just i A laget men i  igår så fick ja mig en tanke ställare och tog beslutet att jag stannar i Taif jag hade  innan matchen bestemt mig för och sluta  men nej !!! det blir inget slut för mig, vi hade chanser hela tiden på och sätta den i mål den där svarta saken ha ha nä ja  skojar bara lite jag menar så klart pucken,
Jag kom inte ihåg vilken period vi va i men en ut av vår kille låg ner på isen jag tror att an fick en klubba på sig någon stans jag såg dätta hela sitvastionen så ja direck från läktaren vinkade med handen på läkaren  för jag såg att han behövde hjälp det va tur att Reck såg mig sista målet och 3-0 satte dom i tom bur vi satsade på och få in en extra utte spelare samt ut med  Zacke, Välkomna hit igen  nästa hemmamatch som vi spelar på onsdag nästa väcka mot Huddinge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida