måndag 1 april 2013

                   TAIFBLOGGEN

Vi fick stryk igår mot Björklöven på bortaplan dom vann med 5-2 nr.26
Adam Åkesson fick en smäll jag tror det var mot huvudet det skulle vara tråkigt om han åker på sig en hjärnskakining till nu när han har haft det förut men som sackt jag har inte fått nått beched på vad som ingentligen har hänt jag såg bara smällen i sin en het  han fick en smäll när vi va i karlskrona också jag såg efter matchen att han hade näsblod efter att han hade fått det smällellen, när vi fick stryk med 6-5 efter straffar jag kollade på matchen på tv igår mot Björklöven ja hade köpt hem den jag kan koppla in en slapp från datort till min tv på så sätt kan jag kolla på match på det sättet så det är så det går till så nu har vi 2 matcher kvar Huddinge hemma på onsdag den 3 April
Och borta match mot Hästen på Fredag den 5 April,  just nu ligger vi på 4 plats  i tabellen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida