söndag 6 april 2014

                      TAIFBLOGGEN

Jaaaaa skööönt  vi  vann sista matchen
Hemma i går mot Kallinge det slutade
6 - 1 efter matchen så åkte vi ut på isen 2 gånger  och firade med klacken och jag stod med Robin och Linus ute på isen sedan gick vi in i omklädningsrummet och sedan ut på isen igen och då kollade vi på en film på storbildskämen som hänger uppe i taket filmen komm från Mats  Berggren där b.l.a jag är med på den filmen alltså när vi står på isen och tackar efter en hemmamatch sedan tog jag segertalet från båset , och vi sköng segersången ute från isen och båset !!! strax innan vi var klara med matchen så såg vi att Grönabrigaden bytte plats till den andra läktaren som är ovanför  vårat bås så vi stod på andra sidan av isen dänna gången om ni fattar va jag menar ?
och jag skrek Ge mig ett T !!! sedan så stod Larry i båset med oss och han tackade också för stödet för dänna säsongen!!! sedan va det villt jubel inne i omklädningsrummet och på isen också såklart !!! tack för dänna säsongen det har varit fantastiskt ja ljustdet jag glömde ju tala om vad Robin sa när ja skulle ha segertalet  Robin sa såhär då,
vi har en står Taif suporter lika så materialare som ska ta segertalet ,
Sedan gick vi in i omklädningsrummet och tog fram ölen : ) M M M !!! och vi firade också
Vi  vill tacka alla Taifare och alla oss runt laget materialare och ja hela biten
jag trode alldrig att jag skulle få uppleva det som vi fick göra igår
tack så mycket så ses vi nästa säsong med oss alla och framför allt vårat älskade taif och vårat älskade lag
tack ska ni ha för stödet  tack !! : ).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida