söndag 5 april 2015

                  TAIFBLOGGEN



Igår när  Vi fotsatte vårt firande inne ,
I  Restaurangen så fick Vi reda på att
Martin kommer lämna oss inför nästa
Säsong som vår tränare.
men igår i slutminuterna av matchen så
ställde Vi oss i båset och jublade och Vi fick blommor sen ute på isen Maria delade ut  dom och Vi fick också tröjor med Allsvenskan 2015 /  2016 som det stod på tröjorna och inne i vårat Omklädningsrum så började  vi och skrek och vi  delade ut  bärs också och jag drack lite wisky
och ragge Hällde  bira på mig antagligen för att vi va superglada
för att Vi klarade detta när Vi alla hade kommit in och vi ställde oss i omklädningsrummet så började vi skrika och  givetvis och kramas och jubla och skrika    så vi va  lyckliga
ja kan fotfarande inte fatta att Vi ska
spela i Allsvenskan nästa säsong!!!!!!!!
och ute på isen så körde ja fram till publiken på läktaren och började banka på plexiglaset !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen  gick vi in och drack bira och firade i restaurangen och käkade då !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och jag tog micken och Ebbe körde fram mig på en stol till micken som jag tog  och höll segertalet
och sa fan va skönt det är att Vi är klara för Allsvenskan nu så  det hurrar Vi för Hipp hipp hurra hurra hurra hurra !!!
sen vrålade ja  Ge mig ett  T!!!!!!!! !
sen tror jag att jag gick hem typ vid halv  11 jag gick också in i duchen i i vårat omklädminngsrumm och blötte ner mig  lite vi hade också tejpat fast
Linus i en vagn haha som vi har hos oss där inne så körde dom in honom i duchen och igår va det en sån fest som heter  duga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja mådde inte så bra sen men det gick över ja spydde lite
inne i omklädingsrummet så filmade farsan mig och frågade mig André
va är det som har hänt Vi har gott upp
i   Allsvenskan då jag drack 2 bira igår
Fredde öppnade en bira till mig
Vi är tillbaka vi är till baka vi är tillbaka
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi är till baka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi  är till baka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi är tillbaka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är här   Vi hör Hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!
I  Allsvenskan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  : )
Vi hade också satt upp en sak på
tavlan inne hos oss så här stod det
på den Tingsryd tillbaks i Allsvenskan,
2015 /2016 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: )
helt  O beskrivlit  Vilken super Lördag
när vi festade på isen igår så,
sprutade  Vi  Champagne !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi sjöng i omklädningsrummet igår såhär  sjöng Vi  Troja har Jongbotråd
SSK har 2  Troja har Jongbotråd
jag drack lite Whisky igår som Agge hällde i mig !
 När matchen va slut så ,
Stormade    Vi   isen  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaa  Vi   klarade  det !!!!!!!!!!!!!
  Vi  vann  5  -    2.














0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida