tisdag 16 juni 2015

                   TAIFBLOGGEN

Nu tror jag att dom värkar va klara,
Med  Renoveringen inne hos oss
inne i vårat  Omklädningsrum
jag tror att dom hade lagt nytt golv där inne eller om det va nya mattor ?
jag såg inte så  mycket  jag va där uppe idag så på så sätt  såg jag detta
och så har jag en till sak och berätta och det är  jag träffade vår nya spelare som  var i Piteå förut  Jonathan Högberg  så jag säger såhär
 Välkommen  till   Klubben Jonathan
hoppas att du ska trivas här hos oss
och nu kommer du till ett riktigt lag!!!
 Tingsryd och får sätta på dig en riktigt snygg tröja och inte en Troja tröja !!!!!!
Om jag hade  Tagit på mig en Troja-Troja så tror ja att ja hade fått eksem över hela min kropp  !!!!! på armar ben
och magen  och ryggen    ja överallt.
    
     

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida