tisdag 28 juli 2015

                            TAIFBLOGGEN


Igår  vann  Vi fotbollsmatchen mot,
 Gröna Brigaden supporterklubben som
ja är med i också förutom laget som materialare men jag är ju fotfarande materialare också  så det vill säga
 att jag är både Materialare och 
stor Supporter med naturligtvis !!!!!!!!!!
och älskar mitt lag mer än nånting annat  !!!!!
  i fotbollsmatchen igår va jag 
ass tränare  och jag tog en  timeout 
när vi lede med 4 - 0 men 
 vi kände  bara att vi   behövde bara snacka lite trotts att Vi ledde
 så jag sa såhär  Vi leder gubbar 
4 - 0 men  Vi ska bara kämpa på 
 så tar vi detta inga problem när Vi leder matchen nu sa jag och matchen slutade 
till slut  6 -  5   Vi  vann. !!!!!!!!!!!!!!! : )
     

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida