lördag 15 augusti 2015

                    TAIFBLOGGEN


Dags för  våran andra Träningsmatch,
 I  Nelson Garden Arena i kvällensmatch
 mot Mörrum  jag tror Vi vinner andra träningsmatchen mot dom  med  5 - 2
 min polare  Kevin Andersson blev klar för dom nu efter att ha försökt ta en plats i ett lag borta i Usa men inget där
  Kevin va också i Taifs  J 20  lag
 jag tycker det känns lite konstigt
att  spela mot en kompis som har Mörrum märke  på sig ikväll och jag som har att  TAIF märke på matchtröjan !!!!!!!!!!
som på Fredag tex  så ska ja möta ett
Troja märke mot mitt TAIF märke då
 snackar jag om Rasmus Johansson
som förut va back här förra säsongen
 så på  Fredag ska ja spela mot
han i mitt TAIF märke och i hans
 Troja märke ha ha  ha
 men ikväll tar vi en match i taget
och den mot Mörrum hemma  i kvällens match är det Ragge som vaktar våran kasse  och på så sätt  står Johannes vid båsdörren ikväll 
  Vi hälsar  våra  gäster  Mörrum välkomna och detsamma gäller naturligtvis också  Domartrion  publiken och  Gröna brigaden hjärtligt välkomna hit till kvällen match som ikväll
 drar igång  vid  18  : 00
  Vi syns där    : )
 Jag trampar på en Lax en dag och laxen börjar blöda men lika glad är jag för det för  Laxen ska man döda!!!!
 Tjala la la la  la tjalla la la la la la!!!!!!!
   Heja heja Tingsryd heja Sveriges bästa lag !!! för vi kämpar och vi slåss
 Mörrum hatar  vi förstås heja heja  heja Sveriges bästa lag!!!!
  hata Troja från Ljungby  ! hata
 Mörrums - Goise  älska Tigers från Tingsryd!!!! ja vi älskar vårat lag. !!!!!!!
  : )
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida