tisdag 15 september 2015

                     TAIFBLOGGEN


Vi har  MATCH  ETT I HEMMAPREMIÄR,
 I  kväll  AIK gästar  oss ikväll
  i Nelson Garden Arena och dom kom
 hit igår  och jag tror att dom hade
 isvärmning  strax  efter  oss
  jag stod i båset med en kompis
 i laget Adam Åkesson som  är skadad
  Åke  fick en puck på handen
 borta  mot Hästen i våran förlustmatch
 som Hästarna  slog oss med  4 -   2
    Paris  saknas också ikväll
 jag tror han har en axelskada  : (
   jag kommer vara förbannad ikväll efter matchen ikväll !!!!!!
 ikväll plockar  Vi  in Johannes i mål
 nr  38  
 Vi frågade varandra på värmningen
 idag   är Vi  taggade inför och möta
Gnaget  ikväll ? !  Jaaaaa!!!
 och jag som lite Capten skrek där inne
 ska  Vi  ta dom!!!!!!!!!! ? Jaaaaaaaaa!!!
  Vi hälsar  våra gäster  AIK välkomna
 och detsamma gäller naturligtvis också
  domartrion , publiken
 och Vi som ska ge ett sånt sjukt jubel
  i hallen så det  F ! ekar
 Gröna Brigaden!!!!!!!!!!! jag är skälv med i Gröna Brigaden
 och inte som bara  lagets bästa
 Materialarkung  : )
 och ikväll är det segersång igen
 som gäller och jag tror att vårat
 lån Jesper  från Mörrum kommer spela med oss   Vi gav han  nr 33.  
  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida