tisdag 10 november 2015

                    TAIFBLOGGEN


Vi vann igår   7  -  2,
 Hemma   mot  Björklöven
 igår  tog vi också och klättrade 
 upp   på  första plats 
 i Tabellen  
 Nr 19  Patrik Nilsson slog ner
 Qvist  som har varit här 
 och  båda  drog på sig
 givetvis  5 min och matchstraff
 för deras uppförande på isen
domaren ringde upp och kollade med Videomåldomaren   för Vi uppfatade det som om att deras kille sparkade 
 in pucken för då ledde Vi med 4- 0 
 men det blev mål så då blev det 4 - 1 
   sen ökade vi på med mer mål 
 till  5 -1  6 - 1  sen tror jag att dom gjorde  6 -  2  sen fick  Vi   7 - 2
 och det blev också Slutresultatet 
 och 3 poäng !    efter matchen 
 så jublade  Vi givetvis   dels efter att vi hade  vunnit  och att Vi hade gott upp i Serierledning nu !!!!!!!!!!!!!!
  och i  Serierledning 
 så är det så att då ska  lag 
 alltid  ut på isen men klacken lurade oss lite tyckte jag för vi va nästan ute
i båset och skulle ut på isen
 för Magnus sa till oss klacken väntar
på er sa han  men f häller
 vi gick ut i båset och då började dom lämna Arenan och  ja sa  jaha ?!
  konstigt  så då gick Vi in och började ta mitt segertal och segersången
 och sedan så tog ja lite vatten och käks
 choklad ! nästa hemmaseger
 så tänkte ja ta det på Egelaska   
 för  Hardy sa det till mig igår
 
så Välkomna tillbaks  Söndagen  
 Den  15 /  11  16  :  00
 då är det Almtuna som kommer
 på  besök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida