fredag 20 november 2015

              TAIFBLOGGEN


J 18 Vann igår,
 Hemma  mot  Mariestad
 här i Nelson Garden  Arena !!!!!
   men vi började protestera
 på  deras  0 - 1 mål
 för innan dom sköt så hade domaren
 redan  blåst av för något jag såg inte va det va han blåste för men
 i alla fall  så blåste han innan
 sen sköt dom efter det och så får man inte göra  så det tycker ja att dom
 plus domarna  ska  fatta !!!!!
 för det är ju en regel  domarna
 ska veta reglerna  dom också
 som borta laget  skulle också gjort !! 
  men det blev  mål  : (
 men det brydde vi oss  inte  om
 vi fotsatte matchen och när slutsignalen  gick i  3  så fattade inte  ja antingen så  gick signalen för
 Tidigt den också jag vet inte 
 men  jag tror att det stod 7 - 3
 på tavlan då men sen ändrade dom det
 i spikerbåset   jag  jag och tommy frågade domaren varför han blåste 
 och när dom fick 0 - 1 också
 så sa jag till Anton åk in 
 och fråga  om det ska va mål 
 på  0 -   1  och det blev det 
 J 18 Nästa hemmamatch
 är  Torsdagen den  26 / 11   
  19 : 00 då kommer  Växjö  hit.      

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida