lördag 26 december 2015

               TAIFBLOGGEN



Jag  älskade  vårat  spel  ikväll,
 Hemma när    vi  satte  både  1 - 0
 2 - 0    och  3 -  0
 men  sedan  får  dom  3 -  1
sedan  fick  vi  3 pinnar
  efter  slutresultatet    4 -  1  till slut
 mot Timrå   och  innan  matchen  idag
 när  jag  kom  in till våran  Arena
 så  stod  Diana  och  Sandra där
 och  dom  kramade  mig  och Diana
 och  Diana  kramade  mig också
 och hon knäppte min jacka också 
   sedan efter  matchen  
 så  såg  ja  Diana  och hon hade
 svart  jacka  på  sig  och
 och  jublade  till  mig såhär
  jaaaaaaaaa   sedan  lyfte hon upp mig
 och  höll mig   tills matchen  va
 slut  och sedan  när slutsignalen
 gick så   hoppade hon lite med mig
  när  hon höll mig
 och sedan så tog Sandra mig
och lyfte upp mig  och kramade mig
 för hon gjorde  det någon annan gång
 förut också  hon bar mig någon gång
 förut  också  somsackt
 sedan så  tog diana mig
och  lyfte ner mig igen i rullstolen


välkomna tillbaks
 Nästa hemmamatch 
Onsdagen  den 6    Januari  19  :  00
 och  då  är det   Karlskoga
 som  kommer  på  besök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida