lördag 12 december 2015

               TAIFBLOGGEN


Jaaaaaa  detta  va en,
 Himla  go  seger den mot Leksand
 igår Fredag  vi låg under med
 jag tror det va  0 - 2 eller nått sånt
  sen går vi in i Suden och tar 2
pinnar och tar en seger med 4 - 3
    så efter matchen så
 gick ja in i omklädningsrummet 
 och Ruutu va nära på att ta hela
 segertalet som är min syssla
 så som tur väl va så stoppade
 ja honom direkt innan han
 va på väg och ta hela jag sa Stopp stopp   stopp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 äh  nej   buu  sa  jag
 och då han ja inte säga så mycket
 för  Ruutu sabbade lite där
 va jag skulle sagt men jag
 hann i alla fall och säga
 Hipp hipp hurra hurra hurra hurra !!  sen började
 Vi sjunga våran traditions enliga
 Segersång som heter
 Knallen  i Dackehallen 

våran  Nästa hemmamatch
 Spelas Lördag  26
  KL   16  mot  Timrå IK.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida