söndag 24 april 2016

  24/4         TAIFBLOGGEN
 
 
Det va en jävla bra,
 Stämning  igår-kväll
på TGT-festen
 här i Nelson Garden Arena !!!!!!!! : )
 jag såg att Rockan
 va uppe  på Cenen
 och dansade
och det är alltid kul
på TGT-festerna
 för då är det ju alltid några
 där som man känner
 kompisar  mm  : )
 och jag fick en bra plats
 så ja kunde se bra och  så
 så vid mitt bord satt
mina kompisar
 Rockan, Jake  Agge
 och Dave
 och vi skålade med varandra
 och  drack och hade det riktigt
 skoj tillsammans
för det är också
 så att vi älskar och träffas och vara
 med varandra
 och en annan kompis till
mig satt vid samma bord
 det va en polare
 som heter  Viktor Fransson
  och en bit bakom mig kan man säga
 så satt farfar och jag
tog upp min bira
och höjde det och skålade
 med honom
 sen träffade ja en före detta
 assistent till mig
 som ja hade på Dackeskolan
 i 7 an  8 an  och 9 an
på högstadiet alltså
 Vivan heter hon
och en annan assistent
träffade jag
också när jag
 gick i  1 an 2 an 3 an 4 an 5 an
  och  6 an  och hon heter Anna
 sen träffade ja min kusin
 Alex och  min kusin Linda 
 sen träffade ja ju såklart
 Larry och Diana
och när jag såg Larry
 så kom han fram och
till mig och vi kramades
och gav varandra en puss.
               

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida