torsdag 11 augusti 2016

 11/8            TAIFBLOGGEN




Idag efter is träningen,
 Så  satt   vi alla inne
 i vårat Omklädningsrum
och jag och Owe spelade upp
 en låt för allihopa en låt
 som  vi gjorde utav att
 skriva på ett papper va vi hade
 för intressen det skrev vi på
 lägret  vi trodde först inte
 att man kunde göra det jag
 skrev ner till en hel  låt
 men vi tänkte  vi kan i alla fall
 försöka och det funkade
och  när den va slut låten
 så fick jag beröm
 av dom andra fan va bra kungen
 fan va bra Kingen !
 jag talade också om att
jah hade skrivit på en lapp att
jag är materialare i ett hockey lag
 och att  vi heter Tingsryds AIF 
och att jag älskar hela mitt jobb
 som materialare och älskar allt
 i Laget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida