tisdag 7 mars 2017

7/3      TAIFBLOGGEN






Äntligen tycker jag att vi spelar,

 Som  vi  ska
 för  vi  vann igår här
 hemma  i den Arenan som vi älskar
 som  heter  Nelson Garden  Arena och
 vi höll 0:an  igår    vi vann med 1-0
 mot  Almtuna  igår
 vi  spikade värkligen igen i målet  igår
  och  jag älskade  när  vi gick in
 i  Omklädningsrum
 och  vi  kunde gotta oss efter 1 - 0 segern och  vårat ända  mål
 som  blev seger målet
 gjorde  vi igenom 81 Filip Owesson
 och som sagt när  vi ställde oss
 inne i Omklädningsrummet
 och  började  hålla om varandra
 och  jag började som jag är min
 tradition att jag håller  i segertalet
 och jag sa  okej boys
  vi vann igen  nu det är så kul
 och  hålla  0:an
 vi älskar och  vinna
 vi  hurrar  hipp hipp hurra hurra hurra hurra TAIF är laget som tar poäng
 hej hej hej  dom tappar aldrig
 högt ska dom nå hej hej hej
 knallen  i Dackehallen sisum
 å appa gais kom och se
 på  Tingsryd grön vita
 Tingsryd kom och se på rika
 sköna  TAIF!!!!  TTTAAAIIIFFF!!!!!!!!!!!
 TAIF  !!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!  : )
 : ) : )  : )  : )  : )  : )  : )  : )  : )  : )
 
vi  tackar 


 Välkomna  tillbaks
 Nästa Hemmamatch
 Söndagen  den 12/3
 16 : 00  mot  Pantern.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida