torsdag 8 mars 2018

8/3      TAIFBLOGGEN 

Vi  vann igår,
 Mot  Modo här i Nelson Garden Arena
med 3 - 1  och   3 - 1  målet betydde    
  Att  vi  kommer  vara kvar
  här  i  Allsvenskan
  även  nästa  Säsong

  vi slipper negativt  kval  

  3 - 1 målet satte    Mats Frösaug
 i tom kasse
   så  nu är äntligen  säsongen över
 och alla vi kramades varje spelare
 kramade om mig när killarna
 kom in  och jag satt där inne
 och väntade på killarna

  så  vi  firade inne  i Omklädningsrummet
  med  Öl och grejer
  och   vi  kramades allihopa
och  vi  jublade och skrek och skrek
  och jag fick flera sms  sms efter sms
  där  man skrev
 ett stort  grattis  André
  vi åkte ut på isen igår
 och  firade med klacken
 och  när  vi firade där inne
 i omklädningsrummet
 så kom Larry fram till mig
 och  Larry och jag  pussades
 och kramades
 men tack ska ni ha  
 alla som  har  stöttat oss
jag kunde knappt tro att detta är sant !!!!
men tack  för en fantastisk  Säsong !!  

 :  ) 
 

 jag André  jag har inte sovit
  många  timmar  i natt
  så  mycket  kan  jag  säga  : )


 1 - 0  72 Hannes    Johansson 

 1 - 1

  2 - 1  Daniel      Öhrn 

  3 - 1  Mats    Frösaug  i tom kassw. 
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida