tisdag 27 november 2018

27/11      TAIFBLOGGEN

Mitt jobb som Materialfövaltare,
 I TAIF  jag kommer
 upp  till hallen till träningen på isen 
  och sätter mig i omklädningsrummet 
 och  snackar  med  killarna 
 snackar  lite  gött  så 
 och sen  när  det är dags för  träningen 
  så  kör  jag  ut  i båset 
 och jag kör runt  och känner på flaskorna  om  jag behöver fylla dom 
  och  sen när jag har kommit 
 ut  i båset  så  ger killarna sina klubbor till  mig  så  ställer jag dom där 
  vid  mig   och ibland säger killarna 
  till  mig  André  kan du fylla min flaska ? då  gör  jag  det 
  vi är  3 stycken  som jobbar ihop 
   det  är  jag  André  Gustafsson
   Jonas   Sares  och Anna  Berglund 
  jag  älskar  mitt jobb som 
 materialförvaltare.  : )   
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida