onsdag 27 oktober 2021

 27/10    TAIFBLOGGEN






J 20  vann igår här hemma,


I Nelson Garden Arena mot Nässjö 

 med  3 - 1  


0 - 1   1 - 1    2 - 1    3 - 1 


det va en puck som vi trodde va inne 

för vi hörde att det klingade till

i ribban  så i pausen 

  ropade på domaren 

domarn kom hit ! skrek jag

och så  vinkade  jag domaren  till mig 

 jag är  inte förbannad 

 på något sätt bara en vanlig fråga 


 den pucken där va den inte inne eller?

   för vi trodde det men 

  domaren sa nej den är bara

en liten   bit  inne sa domaren till mig 

 

okej! : ) sa jag 

nu är jag ingen tränare 

 men jag måste ju också 

få fråga  något som  jag undrar också 

 det kanske är förbjudet 

om någon annan  frågar domaren 

 om något men frågor måste 

 man  ju få ställa  ju 

 den pucken inne eller?
nej den va en liten bit inne 


okej!!!!   : )  sa jag då  


 och  efter matchen 

 sjöng  vi segersången 



J 20 Nästa Hemmamatch

 spelas  Tisdagen den 2 November

  19 : 15  då kommer Halmstad. 



 började jag skrika en ramsa 

sen sjöng vi 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida