torsdag 28 september 2023

 Studenten  2014








 
 Det  va   så här att 


På  Måndagen den 2 Juni  2014

på dagen  hämtade  

 vi  våra  Studentmössor 

vi  som skulle  ta Studenten 4 Juni 2014

 Studentmössorna låg  i  Biblioteket 
 på  bordet en  efter  en 
  så det vara bara att  ta sin egna!!!! : )
 jag körde  runt och leta efter min 
 och till slut hittade  jag min  och log 
och satte på mig den bak och  fram
 bak och fram hade jag den
 hela  dagen  hela kvällen 
 och  hela natten 

 sen på Kvällen vid  19 : 00
 gick vi  ut och drack och firade
 lite  i förväg  kan man säg
 med Pilsner  sen gick jag hem
 vid kl 24:00  alltså  12 på den natten
 och kände mig glad redan då 
 sen på Tisdagen den 3 Juni 
 så kände jag fy faan va skönt 
  imorgon springer vi  ut   den 4 Juni 
sen när skolan va slut för dagen 
 så  såg jag att  dom hade redan 
 byggt  upp  Cenen  till dagen där på

 sen äntligen kom dagen Studenten!!!!!!!
  :  )  jag  vaknade och 
 ställde mig på rullatorn 
 och började hoppa och vrålade  jaaaaaaaaaaa och skrek fan så skönt 
 då kom farsan in på mitt rum 
 och sa God morgon Studenten 
 han brukade annars säga 
 god morgon  André 
 men den morgonen sa han 
 God morgon  Studenten 
 sen åkte jag ner till Campingen 
 så  hade vi Champagne frukost 

man kan inte säga att denna 
 dagen kändes för jävlig  : )
 om vi  ville glömma den 
 men det  ville vi absolut inte göra 

 jag grät senare på dagen   

sen  när  vi sprang ut 
så kände jag en enorm  glädje
 jag  mins att jag sträckte 
 upp  hände och började jubla jaajehu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  : )

hemma på Tisdag kvällen 
den 3 Juni 
så satte  vi upp Party Tälten 
 ute på baksidan 
 vi 6 gjorde det 
 jag     Sandra   morsan och farsan 
 och  farmor  och  farfar.









0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida