torsdag 25 augusti 2016

25/4        TAIFBLOGGEN




Vi var inte bra igår-dagens,
 Match heller mot Troja
När dom kom hit och vann
 Slutresultatet igår-kväll  blev 4 - 6 : (
 jag ställer mig frågan va håller vi på med!!! vi kan ju inte få stryk i 2 matcher i rad mot Ljungby laget
 men dom kunde vinna på bortaolan
 här i Tingsryd också
 
Troja seger 2 - 1 på deras hemmaplan,
 Nu senast mot oss
sen så kommer dom hit till Tingsryd
och spelar borta och vinner med 4 - 6

Vi fick också ett mål bortdömt,
Pg av högklubba
och jag skrek inget snack Troja!!!!
 det är mål !!!!!!!!

 men dom protesterade bara mot Domaren för dom såg att det inte va mål för det va högklubba  så  jag är besviken att jag hade fel
i det jag trodde ju att vi skulle få
 det målet  men jag blev så förbannad då när det inte blev  mål

Sen är jag också besviken på,
 En annan sak också på dom här
 2 hemmamatcherna
 nu i träningsmatcherna och det
som ja är sur på är att
 va är publiken ?!
 på alla matchen som vi spelar
 ska det va mycket folk
på matcherna men bara för
 det är träningsmatch så ska man skita
i oss och inte stötta oss med mer publik
 det har varit sådär roliga träningsmatcher hemma tycker jag då !
 det ska mycket folk o avsätt om
 det är träningsmatch eller serier
 så på dom 2 träningsmatcherna
hemma här  vad är publiken ?????!!!!!
det är fördåligt!! . slut!!!!!!!

Vi spelar en cup nu i Mora,
 killarna beger sig dit idag
 sen åker vi till Kristianstan
 inför en cup där.

Och nästa match,
 När ni kan kolla in här igen
 är i Serierpremiären Ons 14 September
 19 : 00 i Nelson Garden Arena
 mot Södertälje
 så mycket varmt välkomna
då till Serierpremiären 2016.
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida