lördag 17 juli 2021

17/7     TAIFBLOGGEN 

Mitt  minne  från 4 April  2015


För det va då vi redan hade

 blivit  återigen  klara för Allsvenskan 


 men vi  hade redan blivit klara 

 borta  mot  AIK 


 men på   Lördagen  4 April 2015

 spelade  vi hemma  mot Sundsvall 

 och vi vann den matchen  med  5 - 2

 men vi behövde inter vara så nervösa 

 för  vi visste  redan att vi hade blivit klara 

 det  va sista matchen för den säsongen

 sen när jag kom in  i båset  i bara 2 min kvar  av     matchen 

 så  va  det en sjuk glädje 

 det va skönt också att  vi   slapp 

 vara så nervösa  inför denna match 

 för vi  visste ju då att vi  redan va klara

  för   Allsvenskan  


 sen så rusade vi på isen 

 och kramades och kramades 

 och  kramades  


det va också den säsongen 

 vi  hade  Martin  Karlsson 

 som  tränare  sen fortsatte 

 vi  festandet  inne i restaurangen 


 och farsan  stack hem så va jag 

  kvar  med  Robin  i Restaurangen 

 vi satt vid samma bord 

 och  drack  och käkade 


vi hade också  tröjor med 

 texten  Allsvenskan 2015 2016  på 


sen gick jag hem typ på natten vid  12.






 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida