lördag 24 juli 2021

24/7  Mina minnen från Wasaskolan,



På Wasaskolan hade jag,

En lärare som jag tyckte om 

 jätte  mycket faktiskt  

 hon heter  Maggan 

 men  dom  andra va också  bra 


 men då när vi va ute 

och gick  så hade hon brun jacka på sig


sen när vi va ute så sa jag till henne att jag tyckte  hon va den bästa 

 läraren jag hade sen kramades vi 

 för jag sa så att jag tyckte om henne

 så himla  mycket faktiskt 

sen när vi satt där på hyllan och fikade

 på Börjes  så hade hon bruna jackan 

på sig och jag också men sen hade jag 

min jacka  uppknäppt 

 sen knäppte hon min jacka när hon hade sin bruna jacka på sig  när vi gick 

jag brukade vänta ute vid skåpet

så jag kom in när hon hade sin 

 jacka  på sig så hon kunde 

 hjälpa mig med min sen 

 brukade   hon bära mig när hon

  hjälpte mig lite och det tyckte jag om.

 

  





 

  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida