lördag 18 maj 2024

18/5   Hockey  VM  2024






 Sverige vann med 7 - 2

 Idag  denna  Lördag 

 mot  Lettland

   så  Sverige  är fortfarande 

 O besegrade  i detta VM      


1 - 0    2  -  0     2 - 1

 2 - 2     3 - 2     4 - 2   5 -  2  

 6 - 2    7 - 2 denna  Torsdag 




 Nästa      Match

 Spelas     Måndagen 

 den  20  Maj   

 Sverige            Frankrike  20:20 


  På     Kanal  6



 Du  gamla  du  fria 

 du  fria  du gläderika  sköna 

 du  hälsar  dig  vänaste land 

 upp   på   jord  

 din  sol  din himmel 

 dina  gröna   din sol  din himmel 

  dina  ängder  gröna 

 du tronar  på  minnen 

 från  forn  stora  dar  då ärat 

 ditt  namn  flög  över  jorden 

 jag vet  att  du är  och du blir va du va 

 ja   jag  vill  leva  jag vill  dö i norden 

 ja  jag   vill  leva jag  vill  dö  i norden. 



 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida