måndag 20 maj 2024

20/5    Hockey  VM  2024






Fortfarande Obesegrade i detta VM 3-1

 Idag  till  oss   Svenskar  mot Frankrike 

  sitta 3 - 1 målet i tom kasse




 Du  gamla  

 Du fria  du fjäll höga nord 

 du  tysta  du glädjerika  sköna 

 jag  hälsar  dig  vänaste land 

 upp   på  jord 

 din sol din himmel dina 

ängder gröna 

 din  sol  din  himmel 

 dina ängder gröna 

 du  tronar på minnen 

 från  forn stora  dar  

 då  ärat  ditt  namn  flög  över  jorden 

 jag  vet  att du är och du blir va du va

 ja  jag  vill  leva  jag vill dö  i norden 

 ja    jag  vill  leva  jag vill  dö  i norden

 :   )












 
 Nästa     Match 
 

 Spelas  imorgon  21  Maj 

  20 : 20  


  Sverige            Slovakien.






  


 

  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida